Saturday, 10 February 2007

Anna Nicole Smith

Märkligt att vi alla blev så gripna av att hon är död.
Tror de flesta av oss aldrig riktigt brydde oss om vad hon gjorde.
Men såå mycket uppmärksamhet som död!
Läste en krönika om att hon var ett stort misslyckande, varför det? Hon gjorde aldrig någon illa vad jag vet. Hon gjorde sej själv illa, ibland, men vem gör inte det? Men hon gjorde vad hon gjorde av egen fri vilja. Hon kan inte ha varit ett totalt misslyckande som denne krönikör skrev,,vem har lycktas med at bli playmate of the year? vem har lyckats med att gifta sej med en mångmiljonär och att banta ner sej?
inte jag! :)
Jag blev rörd när hennes son dog,,men jag blir rörd när någon vem som helst förlorar sina barn.
Jag bara hoppas att hennes dotter får ett bra liv trots att hon antagligen kommer att bli förföljd av media.

En jobbar kompis till mej som aldrig vet nått av vad som händer och aldrig bryr sej om nyheter vare sej på paper eller i internet eller på tv sa: anna nicole?? hon visste inte ens vem hon var!

Nåt som är konstigt är att när någon som är känd dör så kommer skämten om deras död nästan snabbare än nyheten om deras död.
Hörde en kille som frågade hur många gånger hon studsade när hon dog.
Han syftade på hennes bröst implants och att hon studsade upp när hon föll ner död.

No comments: