Sunday, 4 February 2007

Lägg pengarna i ett kuvert, ovikta sedlar tack

Hörde talas om att en känd svensk krönikör har en blogg där folk betalar för att läsa vad hon svamlar. Precis som att läsa Bridget Jones dagbok och betala.
Eftersom jag nu har ganska låg lön så tänkte jag dela med mej av mitt dagliga liv.
Jag är ju inte specielt teknisk av mej när det gäller datorer och sånt och kan ju heller inte utnyttja nån konsult som kan sätta upp en betal blogg åt mej,,så jag litar på att svenskar är ett hederligt folk och lägger en slant i ett kuvert och skickar till mej!
Så vill ni läsa min blogg varje dag så lägg en eller två ovikta sedlar i ett kuvert och skicka till mej!
Det spelar ingen roll om det är svenska sedlar eller dollar av nått slag,, bara det är sedlar!
Stoppa dom i ett kuvert och skriv
Suzanne Eklund-Snell
RD 4
Morrinsville
New Zealand

ju mera ni betalar ju mera skriver jag och har ni önskemål om vad jag ska skriva så lägg i en lapp i kuvertet så skriver jag på begäran!

No comments: